pozycjonowanie sklepow internetowych

Architektura witryny – musisz zorganizować swoją witrynę w sposób, który ułatwia zrozumienie sekcji i kategorii oraz ułatwia Google nawigację po każdej stronie w witrynie. Jeśli w Twojej witrynie znajdują się strony, które nie mają wewnętrznych linków do nich kierujących, Google będzie miało problemy ze znalezieniem tych stron. A nawet jeśli tak, uzna je za stosunkowo mniej wartościowe niż strony, które mają wewnętrzne linki. Świetna Architektura strony jest również dużym bonusem dla doświadczenia użytkownika.

Znaczniki schematu – czynnik ten ma fundamentalne znaczenie. Pomyśl o tym jak o ojczystym języku Google. Znaczniki schematu wyjaśniają treści Google w sposób, który rozumie, dzięki czemu są łatwe do strawienia i zrozumienia. Google ma narzędzie do testowania schema.org znaczniki na twoich stronach.

Szybkość – każda strona musi być szybka. Użytkownicy nie lubią czekać, a Google to wie; chce polecić szybsze strony swoim użytkownikom, ponieważ zapewniają one lepsze wrażenia użytkownika. Google ma narzędzie do testowania stron pod kątem szybkości.

Przyjazność dla urządzeń mobilnych-każda strona w Twojej witrynie musi być przyjazna dla urządzeń mobilnych. Użytkownicy muszą mieć możliwość łatwego korzystania z treści na urządzeniu mobilnym. Google ocenia twoje treści zgodnie z ich wydajnością na urządzeniu mobilnym, więc ważne jest, abyś to dobrze zrobił. Google ma narzędzie do testowania stron pod kątem przyjazności dla urządzeń mobilnych.

Interfejs użytkownika – jak widzieliśmy wcześniej w dziale ratery, Google chce polecać strony, które przemawiają do użytkowników zarówno pod względem wyglądu, jak i komfortu użytkowania. Układ witryny musi upewnić się, że gdy użytkownik wyląduje na twojej stronie, że uzna ją za atrakcyjną, na pierwszy rzut oka zrozumie, co oferuje Twoja strona i pojmie dostępne opcje nawigacyjne. Chcesz, aby wchodzili w interakcję z Twoimi treściami, a następnie chcesz zbadać dalej. Krótko mówiąc, chcesz, żeby zostali.

Content SEO

Meta tytuły i meta opisy – te obszary strony określają w wielu przypadkach, co Google pokazuje swoim użytkownikom w wynikach wyszukiwania.

Przykład tytułu i opisu

Dokładny tytuł meta, który jasno i jednoznacznie opisuje, co zawartość strony oferuje użytkownikowi, jest niezwykle ważny — jest to powód, dla którego klikają na twój wynik lub nie.

WIĘCEJ NA TEN TEMAT

Czego nie robić pisząc Meta opis Post Gabka Koscova

Meta tytuły i meta opisy są zasadniczo kopiami sprzedaży, które muszą przyciągnąć użytkownika, a także pomóc Google lepiej zrozumieć treść i cel każdej strony. Idealnie, tytuł meta będzie zawierał główne słowa kluczowe wyszukiwane przez użytkownika. Jest to niezbędne dla algorytmu Google, ale także dla użytkownika; ludzie czują się bardziej swobodnie i są bardziej skłonni do klikania tekstu, który zawiera słowa użyte w wyszukiwaniu.

Nagłówek-tytuł, który użytkownik widzi, gdy wyląduje na twojej stronie, jest krytycznym sygnałem dla Google. Podobnie jak tytuł meta, musi być jasny i jednoznaczny oraz zawierać terminy poszukiwane przez użytkownika. Ponownie jest to ważny sygnał dla Google, ale także uspokajający i pomocny dla użytkownika.

Styl pisania – utrzymuj pisanie proste, jasne i skupione. Zachowaj krótkie zdania, podziel zawartość na logiczne kawałki i pozostań na temacie. Pomóż czytelnikom znaleźć rozwiązanie ich problemu. Organizuj swoje treści tak, aby ich wartość była łatwa do zidentyfikowania, zrozumienia i zaangażowania.

Bogate treści-zawierają bogate treści, takie jak audio, wideo i ilustracyjne, o ile jest to możliwe. Google nie jest w stanie zrozumieć treści obrazów lub filmów. Tak więc, gdy włączysz te bogatsze formaty, dołącz do nich odpowiednie metatagi, aby pomóc Google i osobom z wadami wzroku zrozumieć, o co chodzi w obrazie/filmie. Możesz również dołączyć pisemną wersję, aby ułatwić użytkownikom preferującym treści pisane.

Linki wychodzące – tego rodzaju linki prowadzą do źródeł, które potwierdzają dokładność treści i które potwierdzają wiarygodność i wiarygodność autora.

Autorstwo-w stosownych przypadkach należy wyraźnie wskazać autora. Jeśli mają świetny E-A-T, przyniesie to wiarygodność treści.

Idąc dalej, Twoje treści nie żyją w izolacji. Kluczowe znaczenie ma postrzeganie każdego fragmentu treści jako części ogólnej, spójnej strategii treści. Jak tylko to zrobisz, myślisz w kategoriach content marketingu.

Co sprawia, że świetne treści?

Jak kiedyś powiedział Bill Gates: „treść jest królem” i to nadal jest prawdą. Co to oznacza dla Ciebie pod względem optymalizacji pod kątem wyszukiwarek? Im lepsza treść, tym wyższe pozycje w SERP będziesz twierdził. To proste! Ale co różni słabą treść od Wielkiej?

Świetne Pisanie

W przypadku wszystkich treści (pisanych, audio i wideo) poprawna gramatyka, poprawna pisownia i przejrzysty styl są niezbędne zarówno dla Google, jak i użytkownika, który je konsumuje. Pisz naturalnie, pisz dla odbiorców i nie daj się skusić, aby spróbować oszukać Google, dodając słowa, które chcesz wielokrotnie Oceniać (zwane „wypychaniem słów kluczowych”). Ta taktyka nie działa i powoduje złe wrażenia użytkownika. Google chce to wykluczyć (wyraźnie mówią swoim oceniającym jakość, aby to odrzucili). A wraz z najnowszymi osiągnięciami, takimi jak BERT, Google staje się bardzo dobry w zrozumieniu języka naturalnego.

/ Align = „left” /

Posiadanie treści, które naprawdę rozwiązuje problemy, z którymi boryka się twoja publiczność, jest niezbędne. Jeśli chcesz, aby Google poleciło Twoje treści swoim użytkownikom, Ta treść musi przynieść im wartość. Oznacza to bardzo istotne informacje i zapewnienie pomocnego rozwiązania problemu lub pytania użytkownika. Na szerszą skalę konsekwentne tworzenie odpowiednich, pomocnych treści, które rozwiązują problemy użytkowników, pokazuje Google, że rozumiesz swoich odbiorców i dążysz do dostarczania im korzystnych treści — i to rodzi wiarygodność.

Skoncentruj się więc na dostarczaniu prawdziwej wartości odbiorcom z każdym tworzonym materiałem. Aby przynieść prawdziwą wartość, musisz skupić się na intencjach użytkownika.

Wyszukiwane Hasła

Czego szukają Twoi odbiorcy? Specjalista SEO musi wyraźnie zrozumieć swoich odbiorców, aby zapewnić tylko najlepsze słowa kluczowe i tematy dla nadchodzących treści. Możesz dowiedzieć się, jakich haseł lub słów kluczowych używają, patrząc na Narzędzia takie jak SEMrush, a także pytając pracowników sprzedaży i wsparcia, jakie pytania zadają im ludzie.

Kiedy zestawisz solidną i zbadaną listę, zastanów się bardzo mocno nad intencją ich poszukiwań i pytań. Czasami Będzie to oczywiste? Często poszukiwania i pytania są niejednoznaczne, a intencja nie jest natychmiast oczywista. Musisz zrozumieć swoich odbiorców i dostarczyć wartościowe treści, które służą intencji ich zapytania.

Jakie formaty treści są odpowiednie?

Różne rodzaje treści są odpowiednie dla różnych etapów w lejku, różnych użytkowników. i różne konteksty użytkownika (Lokalizacja, Urządzenie itp.). Dobra strategia treści będzie zawierać mieszankę różnych formatów, które zamierzam opisać.

Listy-zarówno ludzie, jak i listy miłosne Google. Są łatwe do strawienia, łatwe do zrozumienia i łatwe do nawiązania kontaktu.

Rodzaje treści-listy

Poradniki-są idealne do zapewnienia krok po kroku podejście do konkretnego zapytania.

Przewodniki długofalowe – mogą one obejmować wiele pracy,ale tego typu treści mogą naprawdę pomóc odbiorcom zrozumieć konkretny lub szerszy temat.

Tabele-tabele danych lub informacji na stronach są łatwe do zrozumienia przez Google, a także są niezwykle przydatne i pomocne dla odbiorców, gdy muszą przetwarzać dane w odniesieniu do tematu.

Rodzaje treści-tabele

Grafika-obrazy, zdjęcia, ilustracje. Google włącza je do SERP coraz częściej, zwłaszcza na urządzeniach mobilnych. Ponadto obrazy-gdy są odpowiednio używane i oznaczone-mogą przyciągać wizyty z wyszukiwarki obrazów Google, która jest szczególnie popularna w niektórych branżach i rodzajach zapytań(np.

Infografiki-infografiki to obrazy zawierające informacje (zazwyczaj ilustracje + tekst), które czynią je samodzielną treścią. Są świetne jako treści, które można wypchnąć do odbiorców za pośrednictwem mediów społecznościowych, ponieważ mogą generować wielkie zaangażowanie. Są również świetnym sposobem na budowanie linków.

Rodzaje treści-infografiki

Wideo-Google włącza coraz więcej wideo w wynikach wyszukiwania. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku filmów instruktażowych.

Rodzaje treści-Filmy

* Dodatkowa korzyść: jeśli publikujesz swoje filmy na YouTube, korzystasz z większej widoczności marki i poleceń na tej platformie. YouTube jest drugą najczęściej odwiedzaną stroną internetową na świecie.

Podcasty – są to Treści wyłącznie audio. Podcasty rosną i są bardzo popularne, zwłaszcza w określonych niszach. Podobnie jak filmy i obrazy, Google pokazuje je w normalnych wynikach wyszukiwania.

Rodzaje treści-podcasty

Webinaria-webinarium to spotkanie lub prezentacja online na żywo, które jest otwarte dla publiczności. Jest to świetny sposób na zaangażowanie i budowanie odbiorców, ale zapewniają również świetne treści długoterminowe, ponieważ po wydarzeniu na żywo możesz opublikować je na YouTube jako wideo, które ludzie mogą oglądać w dowolnym momencie.

Ebooki – to książki do pobrania, zwykle w formacie PDF, które marki często rozdają za darmo. Są idealne do dogłębnej treści, która jest zbyt długa na artykuł, i mogą być użyte w sprytny sposób, aby uzyskać więcej informacji o odbiorcach. Idealnie byłoby mieć stronę docelową z wprowadzeniem do ebooka, a następnie wymagać rejestracji e-mail, aby użytkownik mógł pobrać ebooka. To nie tylko daje cenny ruch związany z SEO, ale także pozwala zbierać e-maile potencjalnych klientów do przyszłych działań marketingowych.

Sekcja Ebooków SEMrush

Czym jest Link Building-podstawy

Linki zwrotne są niezwykle ważne w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Ze względu na ilość kierujących domen, Google rozumie twoją niezawodność i autorytet w wybranej niszy. W tej sekcji wyjaśnię znaczenie linków w SEO i postaram się wyjaśnić sztukę budowania linków.

Linki w SEO

Z8CBm5H4WdJztQLR